Struktūrinio programavimo video pamokos FPS terpėje

Čia galite pradėti programuoti nuo kurso pradžios. << Atgal 1 2 3 4 5 6

Tema Aprašymas Įkėlimo Data Trukmė Nuorodos Programos tekstas
Atsitiktinai sugeneruotų spalvotų trikampių braižymas Pamokoje nagrinėjama, kaip, naudojant standartines Graph bibliotekos komandas, galima braižyti trikampius. Taikant tris, su tikamai parinktais argumentais, Line komandas nupaišomas trikampis. Toliau analizuojama užduoties sąlyga, reikalaujanti piešti daug trikampiu, kai viena viršūnė žinoma. Vaizdinėje pamokoje parašoma procedūra, maksimaliai išnaudojanti programos grafinį langą. Trikampių aibei (masyvui) piešti parašoma atskira paprogramė, kuri atsitiktinai sugeneruoja kitas dvi trikampio viršūnes ir spalvą. 2012-01-13 29min. 4sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
<< Atgal 1 2 3 4 5 6