Struktūrinio programavimo video pamokos FPS terpėje

Čia galite pradėti programuoti nuo kurso pradžios. << Atgal 1 2 3 4 5 6 Kitas >>

Tema Aprašymas Įkėlimo Data Trukmė Nuorodos Programos tekstas
Tekstiniai failai Šioje pamokoje aptariame tekstinio failo sąvoką. Aiškinama, kokios veiksmų sekos reikia laikytis naudojantis tekstiniais failais. Išmokstama skaityti, rašyti informaciją iš failo. Pamokos pabaigoje pateikiami keli duomenų nuskaitymo iš failo pavyzdžiai, kai žinomas ir nežinomas elementų skaičius. 2009-05-14 39min. 4sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
Masyvai.Indeksuoti kintamieji Tai teorinio pobūdžio pamoka. Aptariama, kas yra masyvas, kaip jis vaizduojamas kompiuterio atmintyje. Aiškinama, kaip peržiūrėti masyvo elementus. 2009-05-14 27min. 29sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
Dinaminiai masyvai Šioje pamokoje išsiaiškinama, kaip gali būti naudojami dinaminiai masyvai Paskalyje. Pagrindinis skirtumas tarp dinaminių ir statinių masyvų yra tas, kad dinaminių masyvų dydis keičiasi programos metu. 2009-05-14 10min. 39sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
Praktiniai masyvų uždavinių pavyzdžiai Tai praktinio pobūdžio video pamoka. Išsprendžiami trys uždaviniai. Tai naujo masyvo formavimas, elementų sumos, sandaugos, kiekio, maksimumo skaičiavimas. 2009-05-14 41min. 36sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
Paprastos konsolinės programos kūrimas 1 Tai įvadinė pamoka į konsolinės programos, kuri iliustruoja masyvo operacijas, kūrimą. Apžvelgiama, kaip kurti konsolinį meniu, generuoti atsitiktinius masyvo skaičius, spausdinti masyvo elementus ekrane, rikiuoti masyvą, skaityti masyvą iš failo ir saugoti elementus pasirinktame faile. 2009-05-14 50min. 58sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Paprastos konsolinės programos kūrimas 2 Tai antroji pamoka iš temos „Paprastos konsolinės programos kūrimas“. Aptariama masyvo elementų šalinimas, keitimas pagal indeksą, reikšmę. Ištaisoma pirmoje dalyje pasilikusi klaida. 2009-05-14 1val. 1min. 9sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Paprastos konsolinės programos kūrimas 3 Tai trečioji ir paskutinė pamoka iš temos „Paprastos konsolinės programos kūrimas“. Šioje pamokoje apžvelgiama, kaip įterpti elementą į masyvą. Atliekama masyvo elementų paieška ir panašių narių sujungimas. 2009-05-14 56min. 46sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
Dvimatis masyvas - matrica Tai teorinio pobūdžio pamoka. Aptariama, kas yra dvimatis masyvas, kaip jis vaizduojamas kompiuterio atmintyje. Aiškinama, kaip peržiūrėti matricos elementus ir spausdinti matricą. Pabaigoje susipažįstama su dinaminio dvimačio masyvo sąvoka. 2009-05-14 17min. 35sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
<< Atgal 1 2 3 4 5 6 Kitas >>