C++ vaizdinės pamokos

Žiūrėkite pilnas C++ vaizdines pamokas!

Čia galite pradėti programuoti C++ kalba nuo kurso pradžios. << Atgal 1 2 3 4 5 6

Tema Aprašymas Įkėlimo Data Trukmė Nuorodos Programos tekstas
String eilučių modifikavimas Šioje vaizdinėje pamokoje analizuojama kaip nuskaityti dvi string eilutes iš duomenų failo ir su jomis atlikti modifikavimo veiksmus: pakeisti aptiktus simbolius nurodytais. 2019-03-07 18min. 9sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
C++ įrašų duomenų tipas 1 dalis Vaizdinėje pamokoje supažindinama su įvairiarūšių duomenų tipu - struktūra (angl. struct). Pateikiami struktūrų privalumai grupuojant informaciją. Analizuojamas struktūros aprašymas; įrašų laukai ir kintamieji; veiksmai su jais. Aiškinamas struktūrų masyvų naudojimo poreikis programose; duomenų surašymo ir nuskaitymo strategijos; struktūrų masyvų algoritmai. Pirmos dalies pabaigoje pradedama programos rašymo demonstracija aptariant uždavinio sąlygą. 2019-03-07 17min. 53sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
C++ įrašų duomenų tipas 2 dalis Antroje dalyje tęsiama pirmoje dalyje pradėta demonstracija: aprašomas struktūros elementas; masyvas. Kuriamos duomenų nuskaitymo ir spausdinimo funkcijos; pradinius duomenis perduodant per parametrus. 2019-03-07 18min. 4sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
Įrašų masyvų praktinis taikymo pavyzdys 1 dalis Sprendžiamas praktinis uždavinys su įrašų masyvais. Pirmoje vaizdinės pamokos dalyje analizuojama uždavinio sąlyga. Aprašomos uždaviniui ir filtravimui reikalingos konstantos; paruošiamas duomenų failas. Rašoma pozicinio duomenų nuskaitymo funkcija ir patikrinama; ar visi duomenys tinkamai perkelti į kompiuterio atmintį. 2019-03-07 16min. 4sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Įrašų masyvų praktinis taikymo pavyzdys 2 dalis Antroje vaizdinės pamokos dalyje formatuojamas rezultatų failas su manipuliatoriais. Kuriama duomenų atrinkimo funkcija; kai filtruojama pagal einamus kalendorinius metus ir įrašų laukų reikšmes. Pabaigoje sukuriama funkcija įrašų masyvo maksimumui rasti. 2019-03-07 15min. 32sek. Peržiūrėti
Atsisiųsti
Kodas
<< Atgal 1 2 3 4 5 6